Terlantar dalam kekusutan
Umpama tiada harapan
Terlalu banyak kesilapan
Terlanjur ku lakukan


Ku tahu aku selalu terleka
Ku tahu ku tak sempurna lima
Timbul rasa insaf tersedar
Dari godaan dunia



Daku mahu kembali
Ke jalan yang sebenar
Tekad sedaya upaya
Agar dikau sudi terima



Tinggalkan segala yang sudah
Ku di dalam gelisah
Ku mendoakan
Kau ampuni segala dosa



Hatiku tidak akan berubah
Dengan yakin ku bersumpah
Aku bersujud agar kau ampuni diriku,
Ampuni ku



Inginku mengubahkan cara
Menjadi insan lebih setia
Merintih dengan air mata
Menyerah jiwa raga



Apabila sudah tiba masanya
Nyawaku tiada di dunia
Ambillah ku dekat padamu
Itu saja pintaku



Walau tak mungkin mampu
Penuhi harapanmu
Namun daku merayukan pengampunan
Darimu Tuhan



Tinggalkan segala yang sudah
Ku di dalam gelisah
Ku mendoakan
Kau ampuni segala dosa



Hatiku tidak akan berubah
Dengan yakin ku bersumpah
Aku bersujud agar kau ampuni diriku,
Ampuni ku



Aku hanyalah manusia biasa
Yang terkandas di perjalanan
Ingin pulang ke pangkuan



Daku mahu kembali
Ke jalan yang sebenar
Tekad sedaya upaya
Agar dikau sudi terima



Tinggalkan segala yang sudah
Ku di dalam gelisah
Kumendoakan
Kau ampuni segala dosa



Hatiku tidak akan berubah
Dengan yakin ku bersumpah
Aku bersujud agar kau ampuni diriku,
Ampuniku



Tinggalkan segala yang sudah
Ku di dalam gelisah
Ku mendoakan
Kau ampuni segala dosa



Hatiku tidak akan berubah
Dengan yakin ku bersumpah
Aku bersujud agar kau ampuni diriku,
Ampuniku



Oooooo
Ku sedari kesilapanku
Ampuniku….


by KRU

0 comments:

Ramadan yg dinanti

Malaysia

New Zealand

Siapa Dia??

Siti Salwa Marzuki
Tahun ke-3
BSc. Chemistry
The University of Auckland

Mahu jerit?